Wednesday, May 13, 2009

Hari Terakhir di Genius Mind Sdn Bhd

Hari ni adalah hari terakhir aku bekerja di Genius Mind Sdn. Bhd. Sedey gak coz dah hampir 1 tahun aku ngan EduwebTV Call Center. Sejak dari D'Synergy Sdn Bhd lagi. Maknenye perpisahan yang ke 2 untuk tahun ni. Tapi bagi aku perpisahan yang pertama lagi pedih coz terpakse berpisah dengan ramai giler kawan2 aku dari Call Center yang di manage D'synergy tu... Aduyaiii... So,ni antara gambar2 warga EduWebTV mase hari terakhir aku dengan diorang (under Genius Mind)...

.: Yazid & Firoz :.

.: Ejat, jehan & Fadhilah (a.k.a Manja) :.

.: Aida, Tariq & Manja (eh,minah ni lagi...) :.

.: Suzielah, Shahir & Hikmah :.

.: Martinah, Sabarinus & Sharini :.

.: Akmal & Redzuan :.

.: Azmie, Mahyuddin (a.k.a Ayun), Anie & Azma :.

.: Alif :.

.: Alif (Q) & Yanti :.

.: Farah :.

.: Suzana (sowie kalau salah name) & Syahidah :.

{takde dalam gambar : Kak Siti Roshani, Wardah}



7 comments:

Sindarela Sandal Jepit said...

xpaham aku ape yg ko tulis..
muwakakaka

asapis86 said...

sabo la..
xsempat nk update..
huhuhu...

Sindarela Sandal Jepit said...

halu buwon..
cmne opis bru?

asapis86 said...

opis baru ok la..
byk application kene support...
x cmpur network,device lg...
hahahaha...

Sindarela Sandal Jepit said...

tp nape aku rase bowink...xbest le...xde chemistri kot opis ni ngan aku..huhu..tulun..tulun..

Shariman... said...

ok x genius mind ni..gaji banyak x..ingat nak try..keje camane?shift ke..pls email me ASAP

asapis86 said...

ok kot...
erm...
position csr (call center) - support eduwebtv.com (www.eduwebtv.com)
keje senang giler...
in probition (3bln) salary rm800 je... pstu naik rm1000... (tu mase sy kje kt situ la, skrg xtau la plak)...
try la....

Post a Comment